You're losing your memory now

Stress, stress, stress. Helt slut och sliten. Ingen matlust längre. Ja jag känner igen tecknen. Here we go again. Turkietresan fick mig att inse att jag inte trivs här hemma. Där borta var jag så glad. Ingen stress och jag kunde bara släppa tankarna på allt skit som hänt. Och det gjorde jag, och jävlar va bra jag mådde. Jag kände mig fri där borta. Ingenting som påminde mig och drog upp såren. Allt var nytt. En helt ny miljö. Nytt folk. Jag tror det är det jag egentligen skulle behöva. En ny miljö. Kanske inte så långt bort som Turkiet, men jag skulle nog behöva försvinna från Borlänge ett tag. Jag trivs inte här. Men hur ska jag kunna lämna allt?

God, this really sucks.


Kommentarer
Postat av: Elisa

Du klarar det! =) Du är stark vännen :) <3 Tänk på de bra sakerna när du känner dig ledsen, dansa en liten stund eller något :)<3 Vänd det dåliga till något bra :)

2011-10-07 @ 07:29:41
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0