4 days

Okej, idag är jag lite mer positiv. Tänkte lite närmare på saken och insåg att de bara har gått 2 veckor i skolan och jag har redan klarat av hälften av kurslitteraturen. Idag gjorde idag iaf klart optikkapitlet i fysiken, skönt som fan. 88 övningsuppgifter, tack för den. Imorgon fyller jag år så då blir det inte så mycket plugga. Sen äre dansa i två dagar, biologilektion på fredagen sen åker vi :D Sthlm på fredag, Turkiet på lördag! Carro skickade tatueringen häromdagen också, den blev galet bra! Tack Carro, you rock!



Originalbilden Orkid & Kasatka

Kommentarer
Postat av: Elisa

jättefin tatueringsskiss! :D Ha det så kul i turkiet och sola extra mycket för mig och njut av semestern :D

2011-09-13 @ 20:52:23
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0