Believe

Ska snart gå och lägga mig, upp för föreläsning och lab i Falun imorrn mellan 9-17. Sen åker vi till Sthlm och Turkiet! Tänkte bara lägga upp de här klippet från Sea World Orlando som ni kan kolla på om ni har tråkigt eller bara vill se. Hela Believeshowen, 28 minuter lång, definitivt värt att se. Det påminner mig verkligen om varför jag pluggar nu och ska plugga vidare till marinbiolog. Har älskar dom här djuren sen man var liten och såg Rädda Willy (Keiko). Och jag älskar vattenarbete <3 Killens vattenarbete först vid 04:00 med Kalina (R.I.P.)och när tjejen kommer in med Kayla vid 06:25. Dawn (R.I.P.) med Katina vid 10:00 och enorma Tili vid 17:08 som blöter ner publiken (kommer upp på plattformen vid 20:26, hans sidfenor är som elefantöron). Finalen efter de från 22:45 när han hoppar med Kalina, sliden på slideouten, tjejen som surfar på Katina och när Dawn slutligen kommer in med Kayla vid 25:13. Vilken höjd Kayla ger Dawn, fyfan jag VILL. Gillar ni det kan ni kolla One Ocean, dock utan vattenarbete sen olyckan med Dawn :/.

Sea World Orlando Orcas Kalina, Katina, Kayla, Tili, Nalani, Malia, Taima, Trua, Takara.




One Ocean (Kayla, Trua, Tili, Nalani, Malia, Katina + lilla Makaio)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0