Everyday I'm shufflin'

Underbart att dansa street igen idag. Även fast jag älskar modernt och jazz också så har man ändå en förkärlek till street eftersom det var den första stilen jag dansade. Kattis koreografier är galet snygga. Hoppas verkligen att vi har dom på uppvisningen, kommer bli grymt! Började idag på Party Rock Anthem i Super Mario dansen. Tänker shuffla varenda dag tills jag sätter det, att det ska vara så svårt. Ser ju aslätt ut ju.

Biologiföreläsning + exkursion imorgon 9-17. Skippar föreläsningen, känner mig själv alltför bra för att tro att jag kommer ta mig upp och vara i falun vid 9 på morgonen. Det funkar inte när man inte kan somna i vettig tid. Föreläsningar sucks anyway. Då hinner jag förhoppningsvis få posten och min biologibok.

Everyday I'm shuffling.

Kommentarer
Postat av: Ida

Koreografierna är så freaking awesome alltså!

2011-09-29 @ 22:28:50
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0