Klaaaagaaa.

Pluggat fysik i 2 tim nu på kvällen/natten. Fyfan jag har så jäkla mkt att göra alltså. 90 jäkla övningsuppgifter på ett 40 sidor långt kapitel. Nästa kapitel är 90 sidor. Blir att ta med fysikboken till Turkiet annars lär jag aldrig hinna läsa allt. Måste dessutom läsa kap 7 i kemin som ska läsas veckan jag är bortrest. Har redan läst kapitlet+uppgifter för den här veckan. Sen lär jag försöka få tag på biologiboken och läsa i den också. Gaah listan blir bara längre och längre. Pluggar så mkt och har så mkt att göra att jag inte ens tänkt på att jag fyller år på tisdag. Stod som ett levande frågetecken när mamma sa att vi måste baka. Förutom plugg har jag fyra dansklasser plus låten till Edge att mixa. Och alla hushållssysslor som tar typ forever. Är så sjukt stressad så jag vet inte vad jag ska göra av mig själv :P dock hellre det här än att jobba på Ica. Alla gånger. Men Turkietresan är sjukt välbehövlig just nu, behöver verkligen komma bort från allt ett tag och ta det lugnt. Fortfarande sliten som fan efter 1,5 års kämpande. Att jag sätter sån stor press på mig själv hjälper inte heller. Hur tar man en paus från sitt eget huvud?

Kommentarer
Postat av: Elisa

Jag tycker att du är jätteduktig! :) Du klarar allt! :D

2011-09-13 @ 20:51:31
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0