Silence Beach Resort, Side, Turkiet

Kom hem imorse runt sju från Turkiet. Fan vilken grym vecka det har varit. Massa sol och bad, 26-30 grader varmt och 30 grader i havet, bananbåt, pool games med härliga killar från Entertainment & Activities, billig shopping, båttur, grymma shower varje kväll, äventyrsbad, fin kille, trevliga människor, irriterande ryssar, gratis mat och gratis drinkar. Behöver jag säga exakt hur mycket jag vill tillbaka? Typ nu? Sverige är dötråkigt, jag skojar inte. Det var så jäkla underbart och roligt och härligt så svenskan räcker inte till. Fucking awesome rent ut sagt. Nu har man verkligen vilat upp sig och fått nya perspektiv på saker och ting. Shoppat som en dåre har jag också gjort. Två par converseskor till mig, 3 par converse till mamma, syrran och Lovisa, två conversetröjor, t-shirt, armband, onepiece plus vodka och min efterlängtade parfym från Beyonce på planet. Take me back to Silence Beach, amen.











Fler bilder finns på Facebook.

Kommentarer
Postat av: Elisa

Härligt att du har haft det roligt! :D

2011-09-26 @ 12:10:13
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/
Postat av: Eve

Välkommen hem!! Såg superhärligt ut! Träffat fin kille!? Nu blev jag nyfiken ;)

2011-09-27 @ 21:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0