Utekväll

Var ut igår en sväng med Sara, spelade lite fia med hutt och ps3. Sen gick vi på Mongo, de var typ okej. Aldrig mer än okej, knappt de. Finns ju en orsak varför man kallar de Mongo ;P Men aldrig mer. Klin kanske inte heller är kul, men Mongo suger tio ggr mer. Hur som helst ska jag inte ut på ett tag nu, tycker inte de är kul ute längre och jag kommer varken orka lr hinna med de nu med tanke på dans och plugg :D 8 timmars dans minst i veckan + heltidsplugg. Lär ta hand om kroppen om de ska gå ihop och face it, alkohol typ förstör de på en gång. Så nu ska jag äta, plugga och dansa lite. Måste läsa ett kapitel i kemin imorgon, fortsätta läsa fysiken och gå ner på bibblan och se om jag hittar biologiboken. Puss!

H&M har lätt dom mysigaste träningskläderna.


Kommentarer
Postat av: Eve

Duktigt! Jar överlevt min första skolvecka med att vara bakis typ tre dagar.. Men efter den här sista introduktions veckan så blir det nåra vita helger för mig med! En maaassa! :D

2011-09-05 @ 19:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0