Slideover play nr2

Varit hos farmor och farfar och ätit lite påskmiddag tidigare idag, och ska iväg på bio lite senare ikväll :) Jag och Danne fick en varsin biobiljett av pappa så vi tänkte se Wrath of the Titans, uppföljaren till Clash of the Titans. Ska äta och plugga lite nu tänkte jag, har kollat på CSI Miami och Shamu cam sen jag kom hem. Tror jag sett alla valarna idag. Keet, Orkid, Kasatka, Kalia, Nakai, I think. Lite svårt att se vem som är vem på långt håll i dålig bildkvalite under vatten :O Ganska intressant att se vad dom gör när dom inte är med tränarna.

Nalani, Malia, Trua och Kayla leker på slideouten igen. Härligt att ungarna får med sig 23-åriga Kayla på leken haha :)





Haha Trua försöker glida över på sidan. Wait for it...


...he did it! 0:26 och 0:42.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0