Dansa som en misse!

Hade ett litet gig idag med streetmissarna :) Tycker faktiskt det gick riktigt bra. Insåg att vi inte har kört koreografin utan speglar så de va lite smått scary när man inte såg dom andra tjejerna ;P Men de var askul och en bra genomkörning till dansuppvisningen om lite mer än två veckor :) Biljetter har börjat säljas in case nån vill se :) Lördag & söndag 12-13 maj, kl 15 på lördag och kl 15 och 17 på söndag. Kom!

Nu ska jag kolla på film och prova nya Marabou jordgubb ;D Borde plugga till fysiktentan imorgon men jag orkar verkligen inte. Kan inte sova för att jag är så stressad så ikväll tänker jag chilla så jag är pigg imorgon istället.

Vill ha ;D


Kommentarer
Postat av: Elisa

VD boken innehåller både första och andra boken och jag hittade den på den engelska avdelningen inne på akademi bokhandeln :-)

2012-04-24 @ 23:19:53
URL: http://allinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0