Dansdansdansdans

Gaah jag är så trött. Borde egentligen plugga men huvudet kan inte ens tänka efter vad jag borde plugga så jag tror jag ska äta glass och kolla på film istället. Dansen idag gick awesome, diggar danserna vi har med Malin :) Avancerade gruppen fick ett extranummer på uppvisningen, ett med Kattis koreografi och ett med Malins ;) I nivå 4 ska vi slå ihop Kattis och Malins koreografier, jag tog på mig att mixa låtarna så de ska fixas i helgen :)

I helgen blir de dessutom workshop på Kulturama i Sthlm med Nanna, Sofia och Emma + shopping och sen blir de missefest på kvällen när jag kommer hem ;D Gav nycklarna till min lägenhet till Therese så tjejerna kan ta sig in och börja festa tidigare om dom vill och ifall tåget hem blir försenat. Man vet aldrig med SJ.

Just ja! Idag fick jag förfrågan om jag ville vara med att dansa på P&L :) Sa självklart ja, de ska nog hinnas med. Artistband, check!

Ny t-shirt och bästa mjukisbyxorna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0