Fysikninmyass

Funderade nästan på att strunta i fysiktentan idag men gjorde den ändå. Tog typ tre timmar. De roliga var ju att de var nästan exakt samma tenta som den första. Haha, vafan. Kollade igenom lösningarna till den första tentan lite snabbt igår men inte så noga för jag tänkte ju att dom är ju inte så dumma så dom tar typ likadan tenta. Men oh, I was wrong. Typiskt. Återstår att se om jag klarade den annars får jag göra om den i augusti typ. Då har man ju tid till att plugga på den iaf.

Drog till Kupolen efter dansen, köpte en transparent skjorta/blus till dansen, en ny bikini (insåg att jag inte kommer klara mig på dom få bikinis jag har i två veckor i SD) och en t-shirt. T-shirten ska jag dock gå och byta storlek på imorgon, vill hellre ha den lite större :) Nu måste jag plugga lite. De sköna är att ju mer man pluggar, desto mer kan man stryka från listan ;D

Asgod ;D Den släpps snart!


Kommentarer
Postat av: Liza

ser god ut :D

2012-04-28 @ 18:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0