I run the streets and I break up houses

Imorgon åker jag till Sthlm med Emma, Sofia och Nanna för dans och shopping! Och på kvällen när jag kommer hem blir de fest hos mig med streetmissarna, kan inte bli annat än en bra dag ;D Har städat av lite nyss, ska packa lite nu och sen blir de sängen. Sov inte en minut inatt, somnade kl 11 på förmiddagen och sov av och till i tre timmar typ. Har varit förvånansvärt pigg hela dagen men nu somnar jag snart. Fördelen är att jag kommer somna tidigt vilket behövs för tåget går 07.55 mot Sthlm.

Btw, är de nån som har en helt lila tröja? Utan några tryck. Och några färgglada leggings man kan få låna? Behöver kläder till dansuppvisningen.

Låten till Malins koreografi i avancerade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0