Orkid & Kasatka

Jag älskar att se dom här två damerna arbeta tillsammans. Dom två dominanta damerna i flocken, Kasatka har ju dock ledarrollen :) Båda är mkt intelligenta, kan över 300 signaler och har dessutom väldigt stark vilja så endast dom mest erfarna tränarna kan jobba med dom. Så tränaren på den här videon måste vara vääääldigt erfaren med tanke på att han jobbar själv med båda två samtidigt. Jag älskar iaf dynamiken mellan dom och både Orkid och Kasatka kan ett av mina favoritbeteenden, the spinning bow ;D Ännu ett av Orkids påhitt tror jag. Om ni undrar vem som är vem så är Orkid till vänster och Kasatka till höger framför tränaren.

Orkid & Kasatka i julshowen, med spinning bow alldeles i början, 00:01.


Nu ska jag lägga mig och plugga lite fysik till Lost. Fysiklab imorgon 08.30-17, woho....Lyckan är total. NOT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0