Pluggväder

Blev lite spontan fest igår med Emma, Carro, Markus, Kerstin och Helena :) Borde egentligen ha pluggat men idag känner jag att jag har motivation till att plugga för jag vet att jag har mycket att göra. Hade jag pluggat igår hade jag inte orkat plugga idag, så det var lika bra att festa igår ;) Regnar som fan ute, mysigt pluggväder ^^ Ska träna lite styrka senare hade jag tänkt, imorgon har det gått två veckor sen jag gjorde navelpiercingen så snart borde jag kunna träna magen igen :) Idag blir de dock bara armhävningar, planka och lite såna grejer :) Längtar så galet mkt till San Diego så ni anar inte. Tycker april och maj kan gå snabbt nu så jag får åka snart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0