Screw PETA & OSHA.

En domare i USA har precis bestämt att videon som visar när späckhuggaren Tili dränker tränaren Dawn Brancheau inte längre ska hållas privat utan göras offentlig. PETA kommer garanterat dra nytta av det här. Det är precis sånt här som gör att jag har noll respekt för folk som är anti fångenskap. Dom har inga gränser för att kunna bevisa att dom har "rätt". Jag sätter rätt inom tecken för att jag tycker inte att dom har rätt. Deras mål är att släppa valarna fria. Inte valarnas bästa. Att vara fri och ens bästa är inte alltid samma sak, något som PETA och andra anti fångenskap inte har insett. Nej, jag tycker inte heller om fångenskap, men det här är fan patetiskt. Att släppa en video på en människas sista stund i livet, där hon ger livet för det hon älskar, bara för att man ska kunna bevisa för sig själv och andra att det man tycker är rätt är så sjukt patetiskt. Sjukt och patetiskt. Man kan inte sjunka lägre. Vi människor påstår att vi är dom mest intelligenta varelserna på jorden, något som vi själva utnämnt oss till, men om ni frågar mig så är vi inte smartare än en vandrande pinne. Sånt här gör att man vill konvertera till en annan art. Screw PETA och OSHA. You just lost my respect. Kanske inte betyder nåt för er, men det betyder nåt för mig. Har man ingen respekt för andra människor, varken levande eller döda, förtjänar man ingen respekt själv.

Dawn Brancheau och Katina.


Kommentarer
Postat av: Eve

Sjukt och knäppt!

2012-04-04 @ 18:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0