DNA

Vårt uppträdande på DNA igår gick awesome. Polisen släpade bort en knäpp kvinna på väg med byxorna ner mitt framför scenen, vi märkte ingenting. FOKUS. Haha. Idag fikade jag med tjejerna på Kupolen, mkt mysigt. Annars har jag pluggat matte och fysik, just nu känner jag mig ganska lugn och tror nog att jag kommer hinna plugga klart allt till tentorna. Så sjukt mkt formler i fysiken bara, blir helt förvirrad :S Men känns inte så svårt att plugga när man vet att man kommer få göra nåt kul på fredag, Emmas inflyttningsfest :D Kollar på lite drinkrecept nu, tror jag ska ta mig iväg till Ica Maxi en sväng och köpa drinkblandning imorgon. Älskar att blanda drinkar!
 
Hahaha inte fan är man alltid vacker när man dansar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0