Gone but not forgotten

Helt otroligt att man ska behöva tjata på vuxna människor att göra sitt jobb. Gaaah annoying. Anyways, idag vaknade jag assent för att jag sitter uppe halva nätterna och kollar på JB. Jag får skylla mig själv, ja. Ska sitta upp sent idag också, för om exakt en timme, kl 23.35 svensk tid, är det en live chat med JB. En riktigt LIVE chat och inte såna gamla live chats jag kollat på dom senaste dagar. Har några frågor till dom, hoppas man får svar på en av dom iaf ;D Hoppas att Elvis (Nicks hund) är med igen haha. Tvivlar på det när han drev Nick till vansinne under förra veckans live chat haha (som jag missade, fml). Men den här ska jag inte missa!
 
Hittade en video från 2009 på Believe i Orlando. Dawn och Kalina är med, gosh I miss them. RIP <3
Dawn är med från 6:09 (kommer upp närmast poolkanten) till 8:17 (till vänster) med Kayla och mellan 22:44 (till höger) och 25:42, igen med Kayla. 24:44, så snyggt. Kayla tar henne rakt upp, precis på ordet higher.
Kalina 9:39 - 13:00 med nån tränare jag inte känner igen. Finaste, vad jag saknar dig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0