Jonas Brothers

Tror jag har hittat typ jordens sötaste kille. Oh my god alltså. Slår faktiskt Ian Somerhalder. Just nu iaf. Vänta tills säsong 4 av TVD börjar så lär jag sitta och dregla över Damon igen. Men alltså, Nick Jonas. Herrejävlar, sen när växte han upp och blev så in i norden söt? *dregel*
 
I den här videon är han så sjuuukt söt och snygg så jag känner att jag tänker boka flyg till New York NU.
 
Kan man bli sötare? Nej. Goood jag vill på Jonas Brothers återföreningskonsert i New York 11 okt. Biljetterna släpps på fredag. Jag vill se dom. Jag vill se Nick. Frågan är ju varifrån man ska få pengar. God damn it.
 
Love denna låt med Nick, haha så sjukt imponerande hur snabbt han kan sjunga den, OCH spela lika snabbt på gitarren. En man som kan göra flera saker samtidigt :O Han ska sjunga Introducing Me på 2.30, misslyckas, Joe retar honom och Nick tvingar honom sjunga haha. (han har dock klarat det på 1.53 ;))
 
Syskonkärlek ;D Älskar hur snabbt Kevin hoppar ur soffan vid 0:44 haha. 
 
"It might be fake but it does heal a broken heart."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0