Life's good.

Matte D kursen avklarad, bara två tentor kvar på sommarkursen, Shouka är inte ensam längre och livet är allmänt bra. Still in love with JB, fattar inte varför jag slutade lyssna på dom? En orsak till att jag diggar dom är att dom är äkta. No playback, no singback, dom kan verkligen sjunga, spelar sina egna låtar som typ alltid låter precis som på skivorna fast man hör så tydligt att det verkligen är live. Dom har verkligen äkta talang. Och ja jag erkänner, jag älskar män som kan spela instrument. Framför allt gitarr.
 
Några av mina favoriter med JB.
 
Burnin' Up Live (Nicks röst, dör. Han är den i vit t-shirt)
 
Jonas Brothers (egentligen bara Nick) & Miley Cyrus - Before The Storm Live. Låten är skriven av Nick.
 
When You Look Me In The Eyes
 
Can't Have You Live (Nick är så jäävla bra i den här låten, igen i vit t-shirt, och introt är awesome)
 
Pushin' Me Away Live (Nick och Kevin med gitarrerna @ 0:16 *dregel*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0