OS

Äntligen helg :) Inte för att mina helger och vardagar ser särskilt annorlunda ut men ändå haha. Ska snart iväg på grillfest :) Först äta och plugga lite! Ser just nu på herrhandbollen i OS, Sverige leder med 21-12 mot Argentina. Var hästhoppning tidigare idag, tre av svenskarna red felfritt, bl.a. Rolf-Göran Bengtsson :D Den fjärde svensken hade tyvärr en lite för stressad häst som hoppade av för tidigt och landade mitt på ett hinder :/ Älskar OS när det finns nåt att se på hela tiden! Gymnastiken var grym, både lagfinalen och individuella mångkampsfinalen! USA vann lagfinalen och Gabby Douglas från USA vann mångkampsfinalen, väldigt välförjänt. Visar sig att Gabby Douglas även älskar The Vampire Diaries ;)
 
Här är iaf två bilder på lite av det jag köpte i San Diego! :)
 
Shotglas
 
Halsband späckhuggare med min månadssten :)
 
Carly Patterson (gymnast i USA som även hon vunnit OS) handstående med sjölejon på SeaWorld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0