Stuffed animals

Blev en riktig rolig grillfest i Ornäs igår med utgång i Falun :) Mådde ju lite som man förtjänade imorse men det försvann snabbt som tur var. Pluggat hela dagen och gjort en tenta, nu har jag 5 kapitel kvar av sommarkursen. Nu måste jag börja plugga till några tentor, blä vad jag vill bli av med basåret helt nu. Basåret var ju knappast det roligaste man gjort. Snart snart :) Btw, nån som har nåt bra recept på köttfärssås med qournfärs? :)
 
Trua inspekterar en av pingvinerna från Madagaskar ;)

Kommentarer
Postat av: Elisa

När jag gör köttfärssås på quornfärs brukar jag göra på typ samma sätt som jag gör med vanlig :) bryner färsen, häller i tomatpure kanske lite ketchup om det behövs, peppar, salt, basilika, vatten och lite mjöl :) Och smakar av hela tiden :) Tror att man ganska mycket kan följa sina vanliga recept om man vill :)

2012-08-06 @ 12:48:57
URL: http://allinlife.blogg.sefe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0