The real JB

Var till läkaren imorse, 300 kr för 5 min. Värt. Eller inte. Man kunde inte ha tagit det på telefon liksom? Jag har typ varit helt osocial dom senaste dagarna. Live chats med Jonas Brothers är typ det mest underhållande någonsin. Haha så jäkla klockrena alltså. Nick gör grimaser i kameran, Joe busringer till fans, spelar hänga gubbe med fansen i chatten, Joe dansar i bakgrunden...För att nämna några saker. Underhållande som fan.
 
Gillar att dom verkligen vill prata och hänga med fansen, t.ex. ringer upp fans som skriver sitt nr i chatten och frågar om dom kan ringa. Ibland är Joe mindre seriös och busringer haha. Eller spelar hänga gubbe och frågesport med fansen, ställer mycket frågor till fansen om olika saker och så. Dom är väldigt intresserade av vad fansen tycker och vill och dom själva vill ge så mycket som möjligt tillbaka till fansen. Ibland tar dom fram gitarren och sjunger nån/några låtar om fansen ber om de. Helt grymt tycker jag.
 
En av mina favoritchatter med JB.Dels för att Nick (längst till höger) är så snygg i den.
 
 
L.A. Baby akustiskt. Haha Joe "you guys need to get a little more G-rated, ok?" och hans brain freeze.
 
 
 
L.A. Baby official video!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0