Today

Blev ingen dans idag, mår inte sådär kalasbra. Näringsbrist tror jag :P Nyss gjort lite mat, pasta med paprikasås heter de enligt receptet men jag tycker de mer är som en varm pastasallad. Väldigt enkel och snabb att göra. Fräs vitlök, paprika och purjolök (jag tar persilja istället) i olja och stek bacon. Koka makaroner och blanda sen ihop allt med kesella och ruccolasallad (jag tar isbergssallad). Brukar även lägga till skinka och äpple som funkar asbra, och ibland tar jag bort bacon för att det ska bli lite nyttigare. Går även att göra vegetarisk, bara att ta bacon :)  Men nu ska jag vila och plugga lite!
 
Marineland Antibes! Freya, Valentin, Inouk, Wikie, Moana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0