Update

Yay okej så nu förhoppningsvis får jag mina pengar från CSN snart. Hoppas hoppas. Lånat pengar av pappa för att kunna betala räkningarna men han har en resa att betala så han måste ha tillbaka pengarna snart :P Jonas Brothers chatten igår blev flyttad till idag 23:35, längtar. Hoppas den inte blir flyttad igen :P Nu håller jag på med mat, ska plugga lite och göra nästsista tentan på sommarkursen. Imorgon är det audition till avancerade gruppen, lite nervös sådär. Mest för att jag vet hur sjukt jobbigt det kommer att bli nu när man har noll kondition.
 
Update on Shouka, hon har nu fått träffa Orkid, Keet, Ikaika och Nakai tillsammans med Corky och det verkar gå galant, awesome. Hon har också gjort några Dine With Shamu med Corky :)
 
Corky, Orkid, Shouka.
Shouka och Corky under Dine With Shamu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0