Busy busy

Effektiv dag idag. Tvättat, gjort materialtenta online, dansat och rensat lite i garderoben i jakt på mina cykelbyxor som är helt MIA. Ska fortsätta rota efter dom imorgon om jag hinner :) Måste plugga och kolla på lite serier, sen ska jag iväg och kolla på ett dansrep på Haga, hem till mamma och äta och sen iväg till lucian i Maserhallen :) Fullt upp vilket det blir även lördag och söndag. Lördag rep med småbarnen 9.45, ta igen lektion med Kattis 12.30, rep med modernt 15.45, rep med streetgrupperna från 17.15 och sen föreställning 18.30. Söndag rep med småbarn kl 10 och föreställningar med dom sen egen föreställning kl 18. Jag kommer vara helt död efter den här helgen. Men de är så kul så de tar man gärna ;D Men nu måste jag sova, trött som fan. Kände verkligen hur både kropp och hjärna precis la ner verksamheten för idag.
 
Mina fina från Jingle Ball.
 
Älskar den här bilden också. Whoever took it is a freakin genious. Om ni undrar varför det är blött på golvet så misstänker jag att det var den här konserten Joe kastade vatten på Nick haha. Brothers will be brothers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0