Dansuppvisningen

Helgen är över och därmed dansterminen. Dansuppvisningen gick helt okej, var mindre nöjd i lördags, framför allt med moderna, men i söndags gick det däremot mycket bättre och då kändes det som vi alla sex satte moderna. Kändes skönt med tanke på att det var då showen filmades också! Men jag tror jag aldrig har varit så sliten efter en dansuppvisning. Kände det redan i lördags efter showen, värsta träningsvärken redan på kvällen. Stressigt schema under uppvisningen med typ 4-5 nummer emellan mina danser och vara på Haga från typ 9.30 på morgonen till 20.30 på kvällen med passning av småbarnen och sen mina egna föreställningar gjorde att jag blev sjukt sliten men det bryr jag mig inte om för de är så jäkla kul :D Det finns så många härliga människor på dansstudion så det gör det extra roligt utöver att dans är roligt. Kul att Elisa och Nina dök upp och kollade i lördags också :D
 
Fina street nivå 4
 
Fina avancerade gruppen den här terminen minus Alice som råkade ut för en olycka och Nanna som var bortrest.
 
Nu är dansterminen över men betyder inte att träningen är över ;) Ska köra en massa pilates under jullovet och bara bygga styrka styrka styrka! Men nu ska jag lägga mig och kolla på Flicka 2, en av mina favoriter när det gäller hästfilmer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0