Det går bra nu.

Yaaaay jag fick extrajobbet jag sökte! :D Awesome. Det är inte så mycket men förhoppningsvis kan jag få några extra tusen i månaden och det är allt jag behöver :D SÅ GLAD. Så jäkla skönt. Idag gjorde jag hemtentan i cellbiologin också. Vi hade 6 timmar på oss att skriva den. 15 frågor. Har pluggat som fan dom senaste dagarna och skrivit svar på massa inläsningsfrågor. Tur de för nästan alla frågor på tentan var såna och hade jag inte redan skrivit ner liten svar på dom hade jag nog inte hunnit. De tog typ 4,5h för mig att skriva hemtentan. Men nu är de klart ;D Imorgon måste jag läsa på lite inför materialtentan på torsdag men de ska nog gå på nån timme sen ska jag spendera resten av dagen med att kolla på julfilmer och slå in julklappar :D Chilldag. Nu ska jag se på Alphas, see ya. Wouldn't wanna be ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0