Let your wall crash down

"Alltså det är så jävla löjligt. Varför inte ta bort färgerna svart och vitt helt och hållet? Det är ju rasistiskt uppenbarligen. #mesigasvenskar"
 
"Blir OFFICIELLT lesbisk. Just saying. Väntar på den dag män bildar en hjärna, vilket aldrig lär hända. En 23 årig "man" med en mognad som en 5-åring förstörde mitt hjärta och all tro på killar. I'm done."
 
"Och btw, Sverige, dra åt helvete. Jag har tröttnat på mesiga svenskar som inte kan stå upp för sina egna traditioner utav rädsla att bli kallade rasister. Jag vill inte vara en del av det folket. NEJ TACK."
 
"Jag trodde aldrig att jag kunde hata nån människa så mycket. Jag trodde aldrig jag kunde hata nån överhuvudtaget. Jag är inte en sån trångsynt människa. Guess love turns to hate."
 
"Btw, en assnygg kille stötte på mig innan jag ens hade varit 24h i USA. PÅ BUSSEN. Hade aldrig hänt i Sverige. #justsayin. Jag tackade nej till fika med honom pga DIG. Dummaste valet jag nånsin gjort. EVER."
 
"I am freakin done with you. Två år. Två år och du har tagit all energi och tro jag nånsin har haft. Jag har aldrig tyckt så illa om killar som jag gör nu. Gå och lås in dig i nån hydda på Påskön."
 
"In case you havent noticed, jag är inte svensk för fem öre. Mitt pass säger svensk, mitt hjärta säger amerikansk. God bless America."
 
Mina senaste statusuppdateringar på Facebook. Dom säger allt jag har velat säga de senaste månaderna. För de första, den dumma jävla "mannen". Jag har aldrig älskat nån så mycket, men samtidigt har jag aldrig hatat nån så mycket. Två år har jag tänkt på honom. TVÅ ÅR. Han har tagit all min energi och all min tro jag nånsin har haft på killar och kärlek. Det finns inget kvar av mig nu. Det finns inget. Hoppet är det sista som lämnar människan, säger dom. Det har jag inte kvar längre. Det finns inte ord att beskriva hur mycket jag hatar honom. Hata är inte tillräckligt starkt. Och ändå är hata det starkaste ord som finns när man ska beskriva hur mycket man ogillar en människa. Jag önskar honom ingen lycka i detta liv, för han förtjänar det inte. Han är en sån kille som verkar supersnäll och oskyldig, och jag lät honom lura mig så länge. Nej, han, E, är en av dom värsta killarna som finns. Dom som inte har några ballar. Ingen ryggrad alls. Dom killar som man inte kan definiera som killar. För att dom helt enkelt inte har dom egenskaperna som gör en kille till en kille. Jag önskar verkligen att du låser in dig i en hydda på nåt jävligt avlägset ställe där du inte kan såra nån annan. You don't deserve a heart.
För det andra, Sverige. Dra åt helvete Sverige och alla svenskar. Nu är de fan nog. Svenskar är så fruktansvärt mesiga så vi till och med ändrar våra egna traditioner utav rädsla för att bli kallade rasister. DET ÄR SÅ JÄVLA LÖJLIGT. Stå på er. För en gångs skull, svenskar, STÅ PÅ ER. Stå för dom ni är, stå för dom traditioner ni har, och vik er inte bara för att nån kommer och klagar. Det är så löjligt så det finns fan inte ord för det heller. Nej, som ni märker, så gillar jag varken svenskars mentalitet eller landet. Mitt pass säger att jag är svensk, men jag vill inte vara det. I mitt hjärta är jag amerikansk. Ända in i själen. Jag vill dra ifrån Sverige och flytta till USA så fort som möjligt. Samtidigt tar det död på mig. För jag har min familj här i Sverige. Alla dom jag älskar mest finns här. Hur ska jag kunna lämna dom? Hur kan jag säga nej till att spendera varenda dag med dom innan jag förlorar dom? Det tar verkligen död på mig, sakta men säkert. Dag för dag. Ni vet inte hur det är när man känner att ens själ, den man är, dör lite dag för dag. När man bryts ned, sakta med säkert. Mina problem just nu, som för de mesta beror på Sveriges löjliga regering, gör det bara värre. Jag vet inte hur jag ska ta mig igenom det här, ärligt talat. Jag kämpar varje dag, varje minut, varje sekund. Ni kanske inte ser det. Ni kanske inte förstår det. Jag vet bara inte hur jag ska ta mig igenom det. Jag måste hitta ljuspunkter, varje dag, bara för att orka ta mig igenom dagen. Jag kämpar mot mitt gamla beroende. Jag vill inte ha fler ärr på armen. Jag kämpar varje dag bara med att ORKA andas. Andas, det är nåt som sker automatiskt för människor. Jag kämpar för att kunna andas. Jag förväntar mig inte att ni ska förstå. Ni som har bra liv, ni som känner att allt är bra. Jag förväntar mig inte att ni ska fatta. Men jag känner att jag inte hör hemma här, jag känner att jag är på fel ställe. Och allt blir bara fel pga det. Two wrongs doesn't make it right. Basically så kan man säga att allt hos mig är krossat. Min tro, mitt hjärta, min själ. Och jag tror att det enda sättet för mig att läka är att flytta. Flytta till ett nytt ställe, med nya människor, ett nytt liv. Inga dåliga minnen, inga dåliga människor. Bara jag. Jag vill ha pengar så jag kan tatuera in "Stay Strong" på handleden. Ett uppmaning till mig själv på min egen kropp för att jag ska orka fortsätta kämpa.
 
Den här texten beskriver så jäkla bra en del av det jag känner. Varenda ord i denna text beskriver en del av det jag känner.
 
Never saw it coming
It was never planned
Everyday like the other
Good times were bad
Suddenly you're calling
Like a voice within
This is your journey
And it's about to begin
Don't be afraid to let yourself love
Don't be afraid to cry

Baby, let your walls crash down
Make yourself believe it
That you can leave this town
Never looking back
You don't have to stick around
Waiting for tomorrow
Let those walls crash down
Save yourself

From constant boredom
Though creeping down
From becoming a zombie
Running out of breath
Gotta go where the dreams are
Where you'll never be
This is your journey and it's about
It's about to be begin

Baby, let your walls crash down
Make yourself believe it
That you can leave this town
Never looking back
You don't have to stick around
Waiting for tomorrow
Let those walls crash down
Save yourself, save yourself

From falling under, feel the wonder
Let your walls crash down, crash down

Baby, let your walls crash down
Make yourself believe it
That you can leave this town
Never looking back
You don't have to stick around
Waiting for tomorrow
Let those walls crash down
Save yourself, save yourself
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0