You're the light that makes my darkness disappear

Nej bara att ta nya tag. Man ska inte vika ner sig för en annan människa. Framför allt inte nån som inte är värd det. Idag blev det att klä julgranen hos mamma! Mamma svor förvånansvärt lite med julgransbelysningen. Vanligtvis brukar hon vara på väg att kasta ut den genom fönstret ;D Imorgon ska jag städa av lägenheten och dra fram min julgran :D Sen måste jag plugga en massa, har lite panik inför hemtentan på tisdag som ska skrivas på 6h :O Vi har fått ut läsanvisningar tidigare där de står vad vi ska kunna varje vecka, de blir säkert några av dom frågorna som kommer på tentan så jag håller på att skriva svar på dom nu. Men för vissa veckor är de typ 3-4 A4 sidor med frågor så jag kommer inte hinna med allt :/ Men ska försöka skriva så mycket som möjligt. Så imorgon och måndag blir det verkligen plugg hela dagen!
 
Ser verkligen fram emot nästa vecka! Sista dagarna innan julafton. Ska ha ett julbord med tjejerna och på fredag blir det äntligen att klippa håret. Då får jag dessutom pengar igen :D Utöver det blir det plugg, men nu känner jag mig något motiverad och fokuserad iaf.
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0