2012

Andra dagen på 2012. Jul och nyår har varit awesome, fick helt underbara julklappar och fått träffa alla underbara vänner så det kunde inte ha blivit bättre <3 Jag tänker inte ha några nyårslöften för jag kommer ändå inte hålla dom haha. Man kan bara köra på och göra sitt bästa helt enkelt :) Skulle faktiskt vilja börja simma men jag vet inte hur jag ska ha tid med det så ingen ide att sätta de som löfte heller. Nyss ätit lite sallad och nu ska jag träna och duscha, sen ska jag till Dannes bowlingträning, plugga och sen ska vi köpa thaimat.

Btw så har jag riktat in min blogg på orcas, ifall ni inte märkt det redan ^^ Så här är ett litet klipp från One Ocean, första segmentet med Kasatka och Orkid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0