Bergochdalbana

Allt går så sjukt upp och ner ibland. Dagen kan börja asbra, jätteglad, och mot kvällen är man helt nere. Har lite ångest nu, sådär när man inte kan andas riktigt. Jag är så besviken på mig själv och jag är så delad och ledsen. Fast jag vet att jag har så mycket att vara glad över, som jag ÄR glad över. Jag har fantastiska tjejgänget, alla härliga tjejer på dansen som alltid gör en så glad, jag vet vad jag vill göra i livet, även om det känns omöjligt. Jag har planer för hösten vad jag ska plugga. Jag har reserverat plats till San Diego i sommar så jag får äntligen åka till USA och gå på sea world och få se dom där fantastiska djuren jag älskar. Kasatka, Orkid, Kalia, Corky, Ikaika, Nakai, Ulises och ev Keet. Och snart börjar dansen igen. Jag har allt att vara glad över. Men jag är ändå ledsen, ledsen för att de här inte kommer funka. Hur mycket jag än vill det. Jag vill inte vara ledsen, jag har varit de så mycket så nu vill jag vara glad. Jag får plugga hårdare framöver, och glömma. Hålla mitt hjärta helt och inte låta det slitas sönder igen.

"Everything is possible when you believe."


Kommentarer
Postat av: Elisa

Jag är stolt över dig ! :) tänk inte att det inte kommer funka, lev i nuet :) du är bäst, du kan klara allt!:)

2012-01-14 @ 11:25:41
URL: http://fashionandwriting.blogg.se/
Postat av: Eve

<3

2012-01-14 @ 13:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0