Done deal

Måste säga att allt glider på ganska bra nu, ta i trä. Fysiktenta imorse som jag tror gick bra, men jag och fysik är som katt och hund, jag tycker att jag fattar allt men på tentorna går de inte. Så de återstår att se hur de egentligen gick. Anmälde mig, Alva och Tilde till dansen som börjar om två veckor! :) De blir modernt nivå 4, com jazz nivå 3, street nivå 4 och avancerad. För Alva och Tilde barndans :) Fick besked från försäkringskassan att jag äntligen, äntligen får alla pengar på fredag. Inte en dag försent. Vilket innebär att jag kunde reservera min språkresa till San Diego i sommar :D Har pengar till själv kursen och typ halva flygbiljetten nu.

Min boplats 2 veckor i sommar (dock inte i Orlando):



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0