Fika fika maaaat

Lång dag, och än är de några timmar kvar. Tenta imorse kl 9 i fysik, den var inte så svår tyckte jag, men jag är glad för att jag gjorde en massa övningar ur boken igår annars hade jag varit körd. Då hade den varit svår :P Jag hoppas att jag klarade den. Sen drog jag på möte med danstjejerna i EDGE på SV eftersom de är ny termin nu och allt :) Vi fikade lite där, pepparkakor och varm choklad, sen flyttade vi oss till Waynes. Chokladmuffins och iste. När Kupolen stängde flyttade vi vidare till Donken, blev cheeseburgare och pommes frites. Vi kan då fan äta alltså :O Tur att dansen börjar snart, I'm gonna need it. Nu ska jag lägga mig och kolla lite på NCIS LA innan hockeyn börjar kl 02.00. JVM final Sverige - Ryssland.

Den här tjejen gör helt grymma koreografier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0