FU

Påminn mig om att jag inte ska vara så här arg imorgon. För han är faaan inte värd det. Människan säger att han älskar mig och saknar mig, samtidigt som han säger till min kompis att jag är efterhängsen, skriver självmordsbrev och att han inte känner mig? Vadå falsk? Vem fan var det som började säga jag älskar dig efter 3 månader, medan jag inte kunde få fram orden för att jag inte tycker att man kan älska nån 3 mån efter man träffats? Vem var det som var efterhängsen egentligen? Snacka om att inte kunna hantera sina egna misstag och skylla ifrån sig och snacka skit om nån man påstår sig älska. Fucking jävla idiot. Och inte faaan frågade han om varför jag mådde som jag mådde, utan kallade mig emo? Förstår ni nu varför jag har tappat respekten och tron på killar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0