Hjärta ja, hjärna hell no.

Ibland är det så svårt att hålla humöret uppe. Jag antar att man får var ledsen ibland. Även fast man har mkt att vara glad över. Ingenting är ju perfekt. Jag hatar när man velar mellan två saker och inte vet vad man ska göra. Hjärna och hjärta säger två olika saker. Vafan ska man då göra liksom? Inte tänka på det har funkat so far. Men nu har jag inte så mkt för mig så då glider tankarna iväg. Längtar till dansen börjar så man får nåt som man kan fokusera på och sysselsätta huvudet lite. Det här är ju bara drygt. Jag lovade mig själv att nåt sånt här inte skulle få dra ner mig igen, och det ska det inte. Det är inte värt det. Jag är glad nu, and it's gonna stay that way.

"It's everything you wanted, it's everything you don't.
It's one door swinging open, one door swinging closed."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0