Lab

Överlevde kemilabbarna idag. 6 labbar på 6 timmar. Fint. Läraren tyckte jag var snabb och duktig iaf ^^ Imorgon blir de samma sak, 6 fysiklabbar på x antal timmar. Fysikläraren trodde inte att jag skulle hinna med alla, vilket innebär att jag inte klarar kursen eftersom man måste ha gjort alla labbar, så nu har jag suttit och gått igenom labbarna och ritat upp tabeller och diagram och skrivit upp formler i förväg så jag slipper spendera tid på att tänka på sånt imorgon. Sparar ju in lite tid då iaf, jag tycker att jag borde hinna med alla. Stressigt, jaaadå.


Kommentarer
Postat av: elisa

You can do it :-D

2012-01-17 @ 07:40:11
URL: http://allinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0