Merlin

Vill ni se en bra tv-serie så kolla in Merlin. Framför allt om ni gillar fantasy/magi. Handlar om Camelot, prins Arthur och trollkarlen Merlin. Finns många dåliga serier och filmer om Camelot (som t.ex. den senaste serien som heter Camelot), men den här serien är riktigt bra och har en lite ny vinkel på hela historien. Merlin är Arthurs tjänare, klantig som fan och Arthur är en översittare. Mkt humor i serien kan jag säga. Haha jag älskar iaf Merlin och Arthurs dynamik och hela serien är asbra. Säsong 4 har nyss gått klart i USA och det kommer en femte säsong (woho!). Den går på svt men vet inte hur långt dom har kommit. Jag har alla säsonger hemma så jag har nyss börjat om från säsong 1. Den blir bara bättre och bättre ju längre fram i serien man kommer, till skillnad från många serier som blir sämre och sämre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0