Sherlock Holmes

Var på bio igår och såg Sherlock Holmes med lillebror. Den var jättebra, bättre än första och mycket roligare tyckte jag. Träffade pappa och Ingela också som skulle på Hamilton. Annars har jag läst lite cellbiologi (lika bra att börja i förväg), varit på Dannes bowlingmatch och nyss planerat lite inför SD. Som sagt, lika bra att börja i förväg ;) Nej men jag har kollat upp lite priser på Sea World på inträde och sånt så jag vet ungefär hur mycket pengar som behövs till det. Dyrt att gå in, men å andra sidan ingår alla shower och åkattraktioner m.m. i inträdesavgiften. Tänkte jag skulle köpa ett kort så jag kan gå in hur mycket jag vill under två veckor för det kostade lika mycket som om man gick in en gång uppenbarligen. Hittade även en interaktiv karta som verkligen visade vägen haha, och Ulises, Kasatka och Kalia på Shamu Cam. Men nu är handbollen slut så nu ska jag lägga mig och kolla på lite serier, har två dagars labb framför mig i kemi och fysik, troligen heldagar 9-17. Fantastiskt...






Kommentarer
Postat av: Elisa

Den filmen var jättebra :) och Noomi Rapace var jätteduktig :)

2012-01-16 @ 07:56:40
URL: http://allinlife.blogg.se/
Postat av: Eve

Vilken rolig karta! Älskar när man kan gå runt utan att vara där! Jag "gick" många vändor på danmark och irlands nationalmuseum under förra hemtenta uppgifterna^^ Jag vill oxå se Holmes filmen!

2012-01-16 @ 18:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0