Träna träna träääna

Nej, nu är de dags att börja träna lite igen inför dansen tror jag. Två veckor kvar till den börjar. Då blir man förhoppningsvis inte sådär härligt slut så man kryper ut från dansstudion som man alltid gör i början av terminen. Styrka, danskondis, stretch och vettig mat. Ska bli grymt skönt att komma igång igen. Får sittsår snart.

Just nu sitter jag och kollar på Shamu cam, men har inte sett en fena än så jag slog på en film istället som jag inte sett slutet på. Monte Carlo med Selena Gomez och hon som spelar Blair i Gossip Girl, va hon nu heter. Inte min favoritserie direkt :P

http://seaworldparks.com/en/seaworld-sandiego/Animals/Webcams/Shamu-Cam

Visar lite hur de tränar späckhuggarna på Sea World.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0