19 dagar

Knappt 3 veckor kvar till San Diego. Helt galet. Ångrar lite att jag inte bokade längre, typ 3-4 veckor. Finns så mycket jag vill göra, vet inte hur jag ska hinna med allt och samtidigt hinna njuta av att man är där liksom :P Har iaf bestämt att jag ska till LA, Sea World och Universal Studios. Sen finns det massa annat man vill göra. Hänga med folket, grilla, pool party, hänga på stranden, shoppa....Men om jag tar en grej varje dag så hinner jag nog med allt tror jag ;D Sea World ska jag till flera dagar. Man kan ju åka tillbaka också, vilket jag planerar att göra. Känns som San Diego är helt underbart så det kan jag nog säga redan nu att jag vill tillbaka ;D

Anyways, nu ska jag snart ta mig ner till stan och hämta ut min skolbok och sen fixa lite skolarbete.

EF San Diego:
"We offer Las Vegas, Los Angeles, San Francisco, skydiving, surfing, kayaking, the Zoo, Sea World, shopping, Six Flags, Universal Studios, Disneyland, and much more! On campus, we have BBQs, pool parties, movie nights,and sports games."

Just nu är jag behov av en sån där manick som stoppar tiden.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0