Break

Dagarna är lite småsega när man inte har nåt att plugga. Dock är det riktigt skönt :D Men idag beställde jag boken jag ska ha till sommarkursen, bestämde mig för att läsa bara en kurs i sommar eftersom den är stor och räckte till fullt studiebidrag :) Det blir en del att läsa och boken är dessutom på engelska så det känns skönt att bara ha en kurs att tänka på. Vill ju vila lite också så man har nå motivation och ork till hösten :)

Nu ska jag sova, ska iväg till Kupolen när det öppnar och köpa ett par snygga jeansleggings jag hittade idag. Trodde jag inte hade pengar först men visade att jag hade det ändå så nu måste jag dit innan min storlek försvinner ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0