Folk föddes utan hjärna

HSB har gjort det igen. Häromdagen stängde dom av vattnet i flera timmar utan förvarning. Nu har dom tagit min cykel. Dom skulle ha vårrensning och städa bort massa gamla cyklar i cykelrummen som inte används, så alla cyklar man vill ha kvar skulle man märka med namn och adress. "Ovan gäller även våra cykelrum då det är mer skrot än användbara cyklar i flertalet av dem. I samband med vårstädningen kommer omärkta cyklar att avlägsnas. Cyklar i våra förråd skall fortsättningsvis vara tydligt märkta med namn och adress." MIN CYKEL STOD UTE. Jag fattade det som att det endast gällde cyklarna i förrådet, och min cykel står alltid ute. Aldrig i förrådet. Det står inte ett ord om att även cyklar som står ute ska märkas. Man tycker ju att dom borde fatta att cyklar som står ute i cykelställ faktiskt används och min cykel är full duglig, inte SKROT. Jävla idioter på hög nivå. Har dom skrotat cykeln imorgon när jag ringer så jag inte kan få tillbaka den ska dom fan köpa en ny. FYI, detta kallas stöld.

Btw, ja jag är ganska säker på att den inte blivit stulen av nån annan. Precis innan vårstädningen började stog cykeln där. Senare alldeles när vårstädningen slutat var den borta.

Jag blir så irriterad på sånt här. Föddes vissa människor utan en hjärna eller vafan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0