Last day

Jaha, det var sista festdagen för mig på P&L. Imorgon blir det ingen fest, har en massa att göra inför USA och kände mest för att hålla mig hemma innan man ska iväg i två veckor. Så imorgon blir det att tvätta upp lite kläder, åka iväg till syrran en sväng, packa det mesta, rensa kameran och ladda den och göra tentan på det andra kapitlet för den här veckan. Blir en sväng ner på festivalen på kvällen för att se Skrillex och Rihanna, troligen en kort sväng tidigare för att se lite av Christina Perri, och sen hem och sova. Får se om jag blir kvar på hela Rihanna eller inte. Känner att jag måste få sova lite om hjärnan ska funka, vilket kan ju vara skapligt bra om man ska komma på rätt flyg haha. Nej så imorgon blir faktiskt en lugn hemmadag. Nu ska jag kolla lite på film/tvserie och plugga lite.
 
Fina tjejen! På måndag <3

Kommentarer
Postat av: Elisa

Låter trevligt :) Du ska ha det så himla kul på resan nu! :D

2012-06-30 @ 15:46:37
URL: http://allinlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0