Midsommar

Yes klarade tredje tentan i sommarkursen också. Skönt att ha en tenta efter varje kapitel så man får tenta av det direkt. Då behöver man inte kolla nå mer på det kapitlet sen :) Midsommarafton var iaf superhärlig.Först en sväng till syrran som har varit i Turkiet i två veckor. Jag kände mig som ett spöke bredvid dom haha. Gav Lovisa en tidig födelsedagspresent eftersom jag är i USA när hon fyller år. Hon invigde den direkt ;) Även jag fick en present av syrran, ett par Puma flip flops som var skitsnygga :D Dom blir definitivt med till San Diego. Sen blev det lite firande på Sportfältet med vännerna. Grillat, dricka, chips, jordgubbar, fotboll. Hur mysigt som helst. Dock ett rent äventyr att ta sig från Sportfältet till Donken (som förövrigt var stängt?!) genom avspärrningarna för P&L campingen.
 
Nu ska jag plugga och kolla på film resten av dagen :) Lär ju läsa två kapitel per vecka :)

Lovisa med sin nya hink och spadar.
 

Kommentarer
Postat av: Elisa

Awesome kväll! :D

2012-06-25 @ 10:25:57
URL: http://allinlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0