Practice makes perfect

Idag märkte jag att all styrketräning här hemma har gett resultat. Kan göra några tajta armhävningar nu utan att tappa center (mage, rygg, rumpa) ;D Viktigt att hålla center så att man inte svankar i armhävningarna, t.ex. coreträning hjälper mot det. Så härligt att känna när träning ger resultat, framför allt när man läst så mycket i tidningar att typ sit-ups är värdelösa enligt läkarna och blablabla. Men det är verkligen bara blablabla. Gör man rätt och omväxlande (höjd, tempo, sidsitups) så funkar dom faktiskt :) Enligt egen erfarenhet. Nu är jag ännu mer taggad, har nyss kört ett styrkepass och märkte idag också att min utåtvridning blivit bättre. Awesoooomeeeee. Practice makes perfect ;)
 
Nu är det bara 3 dagar kvar till P&L startar och en vecka kvar tills jag åker :D Gaalet. Nyss var det ju 3 månader kvar?
 
Finaste tjejen Orkid. Älskar när hon letar efter tränaren Carrie som gömt sig för henne (2:08) :D Lyssna gärna på tränaren som pratar i bakgrunden, han förklarar lite om träningen och såna grejer.

Kommentarer
Postat av: Elisa

Härligt att träningen ger ngt :) men variation ger mycket, jag har också märkt av min träning, det är grymt! :D

2012-06-25 @ 10:26:51
URL: http://allinlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0