Surfing

Åhhhhh vad jag är galet trött på omogna människor. Anyways, släpade mig in till Falun imorse för några missade biologilabbar. Trött som apa och så kom lärarna en kvart för sen för att dom hade glömt bort mig. Tack för den. Men dom kom till slut iaf. Gjorde en växtlab först sen fick jag se en dissektion av en ekorre. Usch och blä och fyfan sammanfattar den upplevelsen. Det verkar ha varit en sån dag idag när man ska se döda djur. Först ekorren i skolan, sen en skata utan huvud när jag kom hem och lite senare en överkörd råtta. Iaf, sist gjorde jag en redovisning om ormbunkars livscykel och lyckades få med två saker som ingen av lärarna hade hört talas om tidigare. Pluspoäng ;D Och jag fick godkänt på labrapporten, så nu är biologin klar! Så skönt. Nu ska jag fira med att gå och lägga mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0