Två veckor kvar!

Igår blev de lite shopping, bara till hemmet. Två nya gardiner och badlakan på Dollar Store och påslakan på Hemtex :) Vi gick till Subway en sväng för att köpa kakor men det blev även en macka för mig. Subway Melt med kalkon, skinka, bacon och ost + gurka, sallad och currydressing. Så. Sjukt. Gott. Funderade på att cykla dit och köpa en sån macka igen till filmkvällen men efter att sett hur man ser ut efter en veckas sjukdom och ingen träning så vetefan :P Jävlar vad man tappar muskler när man har haft feber i några dagar. Det suger ju totalt. Men om jag känner mig själv så kommer jag åka dit ändå och köpa en macka haha :P Men nej nu ska jag lägga mig och läsa lite i tegelstenen (aka. geologiboken) och göra klart det andra kapitlet för den här veckan.

14 dagar kvar! Crazy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0