Always look on the bright side of life

Haha jag älskar när man sitter och diskuterar med folk och dom sjunker till den där nivån när dom börjar trycka ner ens användarnamn haha. Då vet man att dom vet att man har en poäng och dom inte har nåt annat att komma med. Knäckt. Nyss skrev nån att jag borde låta vuxna diskutera och gå och lyssna på You Raise Me Up istället, bara för att jag heter westlife4ever på youtube. Haha, dör. Skaffade mitt youtube när jag var 12 och det går inte att byta namn? Hahaha. Skrev tillbaka att jag är 23 och räknas som vuxen, men att han då inte är vuxen oavsett hans ålder. Nu tänker jag då lämna den diskussionen iaf, omöjligt att diskutera med folk som tror att dom vet allt :P

Känner mig så mkt piggare idag, trots lite hosta och tung i huvudet. Tänk vilken skillnad de kan göra att kunna andas riktigt :O Ska ta en sväng till Kupolen och sen hem och vila lite innan jag ska ta mig ner till dansstudion och kolla på jazzen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0