Charm bracelet

Fick mitt armband idag från Art By Aelia :D Inklusive skötselråd och ett sött litet meddelande från henne :) Rekommenderar att beställa från henne om ni är intresserade av armband, halsband, örhängen, ringar med orcas, sjölejon mm. På hennes fb sida Art By Aelia kan man kolla in allt hon säljer :) Hon kan även göra Willy aka. Keiko ;)

För övrigt så var jag på tjejmiddag med mamma hos Marie på kvällen. Funderade på att åka till Örebro i helgen när alla ska dit, men blir nog att vara hemma och se på Melodifestivalen och plugga istället. Vara sådär ansvarsfull ni vet. Imorgon börjar dansen igen efter lovet, känns dock inte som om det var lov eftersom jag var där mer än vad jag annars brukar vara och dansade typ 10h ändå. Awesomeness.

Mitt armband med Nakai och Orkid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0