I wish I was your favourite girl

Gud vad jag stör mig på att tentaveckan är samma vecka som dansuppvisningsveckan. Snacka om att förstöra en av årets roligaste veckor. Måste verkligen plugga in allt veckan innan så jag kan koncentrera mig på dansen hela veckan ändå. Iaf så var det riktigt härligt att dansa modernt idag, mkt nytt i koreografin kändes det som. Tränade lite styrka efteråt och nyss ätit igen, tror min kropp börjar ta igen sig efter sjukdomsveckan när jag inte åt nånting typ. Nu är jag hungrig konstant istället :O Och sugen på muffins, Idas muffinsberoende har smittat av sig på mig haha.

Nu ska jag kolla lite på Criminal Minds och plugga, skönaste sättet att plugga ;) Blir inte så tråkigt om man har nåt att kolla på samtidigt.

Låten till vår moderna korr!

Kommentarer
Postat av: Elisa

Ni var så grymt duktiga! :-D<3 den där låten satt verkligen i mitt huvud igår kväll :-)

2012-03-28 @ 07:36:49
URL: http://allinlife.blogg.se/
Postat av: Ida

my muffins addiction will get to you all ;)

2012-03-28 @ 16:45:08
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0